niedziela, 10 lutego 2013

Na początek.

Witam Was !
Od dawna korciło mnie założenie bloga; zainspirowana Waszymi kulinarnymi stronami, w końcu zdecydowałam się utworzyć swoją ;) Muszę przyznać, że nie mam zbyt dużego doświadczenia w kwestii gotowania a przepisy zamieszczane tutaj będą w większości efektem kombinacji i prób ulepszania mojego dotychczasowego menu, które nie należało do szczególnie zdrowych i wartościowych. Od pewnego czasu interesuję się zdrowym odżywianiem w związku z czym biała mąka i jej pochodne zostały wyparte przez makarony pełnoziarniste, brązowe ryże i razowe chleby. :)
Postaram się zamieszczać tu ciekawe wpisy (nie tylko dotyczące kuchni) i  mam nadzieje, że wkrótce i ten blog znajdzie swoich czytelników.

Na początek moje dzisiejsze śniadanie. Swoją drogą, uważam, że śniadanie powinno być najbardziej `wypasionym` posiłkiem w ciągu dnia, ma ono w końcu za zadanie dać nam kopa na kilka godzin i rozkręcić nasz zaspany po nocy metabolizm.

 Owsianka z bananem, kokosem i nerkowcami. Prosto i pysznie !

          (zdjęcie na szybko, bo byłam bardzo głodna :) )

1 komentarz:

Dzięki za każdy komentarz! Uwielbiam je czytać i Wam odpisywać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...